少爺仔週記 2018年5月第3個星期 - 少爺仔同媽媽去shopping

少爺仔週記
20185月第3個星期 - 同媽媽去shopping

同媽媽去日本,當然要去媽媽最喜歡的shopping活動,一早和媽媽坐爸爸預先安排的勞斯萊斯出發去到商場,早上飲咗牛奶嘅關係,一入到商場就開始肚仔痛了,媽媽看到我的面色不太好就問我。

媽媽說:少爺仔,你做乜成個屎樣,係唔係唔舒服?(:媽媽話我每次急屎都有個屎樣。)

少爺仔說:我好肚痛,好肚痛,好肚痛,好肚痛......總之我就好肚痛。

媽媽說:咁你去唔去洗手間?

少爺仔說:我去!

媽媽說:那麼媽媽帶你去商場洗手間吧。
少爺仔說:商場洗手間好污糟,我要返去酒店總統套房嗰個洗手間。

媽媽說:那麼好吧我們會去酒店吧。

之後我和媽媽坐勞斯萊斯回酒店了,之後就去完洗手間大便便,我就沒有屎樣了。媽媽看到我沒有屎樣,後都好開心,攬住我錫錫。

今天真的很開心,和媽媽去了shopping,之後錫我,又讚我乖乖豬

少爺仔RICHard

留言

這個網誌中的熱門文章

少爺仔週記 2018年10月第1個星期 - 少爺仔的出貓

少爺仔週記 2018年10月第2個星期 - 少爺仔的愛打機

少爺仔週記 2018年9月第5個星期 - 少爺仔的復仇