少爺仔週記 2018年9月第5個星期 - 少爺仔的復仇

媽媽說: 少爺仔我同你講講多次,自己玩完嘅玩具要自己收返好,福伯唔係次次都幫你跟手尾的,做人要有返啲手尾。

少爺仔說: 我都未玩完,等我玩完先收拾好玩具。

過了一會之後!

媽媽又再說: 少爺仔,我見到你喺度打遊戲機,咁你點解唔收拾好你玩過嘅玩具先再去打機?

少爺仔回答: 我吩咐了福伯幫我收拾玩具了,所以我先打機,我有手尾,我乖!

媽媽說: 我現在要你自己學習收拾玩具,做個有責任心嘅小朋友。

我再回答: 我都話咗福伯會幫我收拾,你真係好麻煩呀媽媽,我好憎你!

之後我就收拾所有玩具後,嬲爆爆地回到自己的房間。

𥚃說: 我要報復!我要報復!我要報復!

登!登!登.....登!登!登!

我慢慢行出房間,要去實行我的報復計劃。

我走到媽媽面前,暗暗地笑!hehehehe

我大叫: 媽媽!

之後我就跑去媽媽面前,一個頂頭槌,頂到媽媽的心口,媽媽大叫好痛後,哈哈大笑!媽媽以為我和她玩

媽媽說: 少爺仔這樣就乖乖豬囉,同媽媽玩,太好了!

我真的實在太好了,媽媽讚我乖乖!真的太開心了。

少爺仔 Richard

留言

這個網誌中的熱門文章

少爺仔週記 2018年10月第1個星期 - 少爺仔的出貓

少爺仔週記 2018年10月第2個星期 - 少爺仔的愛打機