少爺仔週記 2018年9月第3個星期 - 少爺仔的 恐怖故事( 下)

我再瞓覺時,當我把被鋪蓋過頭,希望聽不到聲音,好等我快快入睡。

但是聲音不時發出,中間還夾雜着中年女人的笑聲和叫聲,令我不能入睡。

我要做一個勇敢的少爺仔,我决定去查明原因,好等我明天同明仔講我幾都大膽,認下威!

我合着雙眼下床,之後開眼,看到門口外有黑影閃過,看似眼花,我心跳一跳,跳得好快,氣氛很恐怖,我不理會那黑影,一步,一步行,去到樓梯口。(注1:因為我係有錢人,所以屋企有幾層,係好合理)

嘩!今次真係有紅色的鬼跳出來!原來係我家的 Ironman 1:1公仔(注2:我屋企咁有錢,有個1:1公仔都好合理

我再落樓梯,看到有光線發出,同時又聽到小朋友的哭笑聲越來越大聲,而中年女人的笑聲再加大到拆天。

這時真係好驚驚朱!但為左係明仔面前應威風,死就死,點都要見一次鬼了。

落到樓下,看到一條白布,內裏透光,再加上聲音係由那位置發出,我好肯定,鬼怪就在白布之內,我鼓起為最大勇氣大叫!

我說你個中年女鬼,好同我出來見我,我吾怕你的!

我跟著大叫"呵!"給牠一個下馬威,洗乜講?

之後我就聽到白布內傳來的聲音..................仔,做乜事......重吾去......瞓覺!

我聽到,當堂嚇一跳!之後得啖笑!聲音好熟悉,好像我媽媽的聲音。

我再大叫你個鬼魂,吾好用我媽媽的聲音欺騙我,我係吾會相信的。

她再說:我真係你媽媽!

我說我媽媽吾會係鬼。

她慢慢就起來,把白布拉下。原來真係媽媽!

我說:原來真係媽媽,我係床睡覺時,聽到有小孩子的哭笑聲,同時又有中年女人的叫聲,好可怕呢!

媽媽說無事,媽媽只係等你爸爸門,係度打電話game,又覺得凍,所以用床單保暖,小孩子哭笑聲係電話game的聲音,而中年女人......"咪係我囉!"

媽媽再說因乜事你還未瞓覺!明天不用上學嗎?

我說hehe 明天真係不用上學,因為會打3號風球。

媽媽說不用上學都要早睡早起,才是乖小孩。

哦!我現在做乖孩子上去瞓了。

完!

這個星期好好玩!過了一個恐怖又搞笑嘅一週。

Richard 少爺仔上

留言

這個網誌中的熱門文章

少爺仔週記 2018年10月第1個星期 - 少爺仔的出貓

少爺仔週記 2018年10月第2個星期 - 少爺仔的愛打機

少爺仔週記 2018年9月第5個星期 - 少爺仔的復仇