少爺仔週記 2018年6月第3個星期 - 少爺仔試食貓山王榴槤

少爺仔週記
20186月第3個星期 - 少爺仔試食貓山王榴槤

爸爸最近經常到馬來西亞出差,之後回到家第一句說話就同我講。

爸爸說:少爺仔,爸爸買了一個貓山王的果園,你以後就大把貓山王榴槤食。

少爺仔說:爸爸做乜事要咁樣玩我?!!我都吾食榴槤!**

爸爸說:榴槤好有營養,現在先發育時期要食多啲。

少爺仔說:榴槤的氣味好難聞,一聞到就想嘔!

爸爸說:你試過未?未試過就話難食,信唔信我打你?

我聽到就馬上扮喊先,睇下媽媽福伯會吾會打救我。

媽媽和福伯一齊說:爸爸,少爺仔吾食你唔好逼佢啦。

爸爸說:吾得,一定要試過先,吾好食可以吾再食,但一定要試過,我賣貓山皇,如果啲客知道我個仔都無食過,佢地點會信係好食?

少爺仔一邊哭就一邊食,當我第一口咬落去再吞下,靈光一閃,原來現在才知道什麼才是榴槤的味道了,原來咁好味,食得太遲。

之後我就成晚食了很多個貓山皇榴槤,爸爸和媽媽還讚我乖仔,真的太開心了,爸爸很久未讚我的。


少爺仔RICHard

留言

這個網誌中的熱門文章

少爺仔週記 2018年10月第1個星期 - 少爺仔的出貓

少爺仔週記 2018年10月第2個星期 - 少爺仔的愛打機

少爺仔週記 2018年9月第5個星期 - 少爺仔的復仇