少爺仔週記 2018年7月第4個星期 - 少爺仔的暑期作業

剛剛收到成績表,又可以讀多一年二年班,開心都黎唔切,又話暑假又到了可以去玩!,今年媽媽話因為好乖可以讀多年二年班,所以就安排我人多一點興趣班以及增加了一些暑期作業,等我可以學習多一點知識,等我的暑期的時間充實些。

星期六的早上, 媽媽八點鐘就叫起床我開始做暑期作業,我都還未起床媽媽就叫醒我了,令我很生氣。

我很生氣說:每個小朋友暑期都可以放假,咁我要做暑期作業,我唔做,我要瞓覺同去玩。

媽媽說:你要努力溫習功課,如果唔係考唔到大學, 做唔到成功人士。

我再說:我們屋企那麼有錢,我為什麼要讀書,我點都會成功的我要去玩我唔制,我要去玩!我要去玩!我要去玩!之後我沒有理媽媽了, 繼續瞓覺。

10時的時候自己起身食早餐,媽媽還說我很乖!

之後食完早餐我就開始打遊戲機了。

 今天很開心,過了一個充實的暑假假期媽媽還讚我乖


少爺仔Richard


留言

這個網誌中的熱門文章

少爺仔週記 2018年10月第1個星期 - 少爺仔的出貓

少爺仔週記 2018年10月第2個星期 - 少爺仔的愛打機

少爺仔週記 2018年9月第5個星期 - 少爺仔的復仇