少爺仔週記 2018年8月第1個星期 - 少爺仔去食茶餐廳

少爺仔週記
2018年8月第1個星期 - 少爺仔去食茶餐廳

之前同學仔同我講,話香港有啲餐廳好多嘢食,又有大雞髀,有紅豆冰,仲有一種叫做蛋撻嘅嘢但係又話係甜品,講到我半信半疑,仲有一種食物叫做雞屙屎,話係好好味聽講到我都流晒口水,今個星期我我要求媽媽帶我去這餐廳。

我就同媽媽講:我想去嗰間餐廳,有蛋撻同雞髀食嘅餐廳。
媽媽說:係咪平民嘅餐廳?呢啲地方好污糟你唔習慣嘅。
我說:我同學仔話呢度啲嘢好好食,仲有雞屙屎食。
媽媽說:雞屙屎?有乜好食?
我再說:我同學話係一個炸左的麵包,中間仲有啲花生醬,食嘅時候落牛油炒勻,之後再落蜜糖,在切到細細件咁食。
媽媽說:呢個食物唔係叫雞屙屎,係叫做法蘭西多士。
我說:原來係西多士,我要去食我要去食。
媽媽說:好的,我們星期六去食吧!

星期六,媽媽駕駛開縫黑色法拉利跑車,車我到中環的蘭桂坊吃茶餐廳,當日我們食了很多東西,魚蛋粉,西多士,炸雞比,紅豆冰, 還有蛋撻,真的很滿足哦。

媽媽說我食了很多東西,好乖乖豬!我就很開心,媽媽還讚我。
少爺仔的Richard 

留言

這個網誌中的熱門文章

少爺仔週記 2018年10月第1個星期 - 少爺仔的出貓

少爺仔週記 2018年10月第2個星期 - 少爺仔的愛打機

少爺仔週記 2018年9月第5個星期 - 少爺仔的復仇