少爺仔週記 2018年8月第4個星期 - 少爺仔媽媽買華仔演唱會飛

少爺仔週記
2018年8月第4個星期 - 少爺仔媽媽買華仔演唱會飛

吾通個個睇華仔演唱會,個個都想睇華仔演唱會咩!

少爺仔媽媽係華仔超級粉絲,我媽媽當初同爸爸結婚的原因當然係爸爸有錢,又事業有成,最重要係爸爸好似華仔。

當我媽媽知道有華仔演唱會後,媽媽就以第一粉絲的身分去支持華仔,原本想叫馬上安排福佰去排隊買飛,怎知道看到新聞後,有一中年在排華仔演唱會的門票時突遭2名本地男子用刀襲擊,媽媽怕福伯受傷後要請病假,無人照顧我們一家,我媽媽就取消了這提議了。

之後媽媽要求爸爸安排看華仔演唱會事宜,爸爸有面有錢,當然無問題,爸全安排了在華仔演唱會演出前一天,只安排我們一家包場看華仔的全演唱會採排。

媽媽一聽到可以包場睇華仔,就大叫出來,勁開心的,同我講!

媽媽說:少爺仔,你要乖乖的,你大個都要學爸爸同華仔做人,又靚仔,又有錢,又愛錫媽媽!

我今日都好開心,因為媽好開心,所以我都好開心。

少爺仔Richard上

留言

這個網誌中的熱門文章

少爺仔週記 2018年10月第1個星期 - 少爺仔的出貓

少爺仔週記 2018年10月第2個星期 - 少爺仔的愛打機

少爺仔週記 2018年9月第5個星期 - 少爺仔的復仇